Bloggarkiv

måndag 6 december 2010

Anteckning 2B

Idag lyssnade jag på ett program om romer på P1. Jag hatar världen lite mer för varje dag. Jag känner lite såhär: alla kan dra åt helvete faktiskt.
Därför har jag beslutat mig för att hoppa av skolan och bli kristen. Jag kommer alltså att bli extremt religiös och upptagen med att tro på Gud ett tag framöver. Jag behöver något vettigt och glatt att tro på och dessutom passar det väldigt bra nu när jag behöver en syndabock.
När jag dör kommer jag hamna i himlen och stora delar av resten av världen: ni kommer med största sannolikhet brinna i helvetet.

Tillägg:
förlåt, jag fattade inte att Gud räddar alla på den yttersta dagen. Jag är inte så påläst än.

3 kommentarer:

Amanda sa...

jag ska i alla fall till himlen

HMB sa...

du kommer lätt in.

Jessica sa...

bra plan!